•  Woning zoeken
  •  Hoe werkt Mijn Woonbron?
  •  Brochures
  •  Contact

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

 Hoe werkt mijn Woonbron?

​U wilt graag snel worden geholpen. Dit kan via Mijn Woonbron. Dit is een digitale omgeving waar u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw zaken bij Woonbron kunt regelen.
U kunt op Mijn Woonbron alleen een account aanmaken als u klant van Woonbron bent.

 

 Vraag & antwoord

Waar kan ik Mijn Woonbron voor gebruiken?

Met Mijn Woonbron kunt u diverse zaken bij Woonbron online regelen, zoals overlast melden, uw huurovereenkomst inzien of de status van uw betalingen volgen.
 

Hoe kan ik de eerste keer inloggen?

Klik op de link ‘Nog geen Mijn Woonbron?’ onder de inlogknop. Volg daarna de instructies op uw scherm en maak een eigen account aan. Via een aantal controlevragen achterhalen wij wie u bent.

Wat moet ik doen als het niet lukt om een account voor Mijn Woonbron aan te maken?

Het is mogelijk dat u niet de juiste gegevens invult.
Gebruik de postcode, het huisnummer en de gehele toevoeging van uw woonadres. Controleer deze gegevens op uw poststukken.

Bijvoorbeeld huisnummer 9 C-2E.
Huisnummer = 9
Toevoeging = C-2E

Daarnaast voert u de vijf laatste cijfers van uw IBAN in van de bankrekening die u gebruikt om uw huur te betalen.

Is uw bankrekeningnummer niet bij ons bekend of is uw bankrekeningnummer in de tussentijd veranderd, dan kunt u geen account aanmaken. Lever een kopie van uw bankpas in per mail of per post. Zodra deze binnen is en verwerkt, kunt u inloggen.

Lukt het nog steeds niet? Bel dan 088 966 00 00.
 

Is Mijn Woonbron veilig?

Mijn Woonbron is een beveiligde omgeving. Uw account is gekoppeld aan uw huurovereenkomst en bevat persoonlijke informatie. U kunt alleen inloggen als u over de juiste en persoonlijke inloggegevens beschikt.
 

Veel gebruikte onderdelen

​​Mijn Woonbron

Zo regelt u uw zaken met Woonbron
Op Mijn Woonbron regelt u gemakkelijk uw zaken wanneer het u uitkomt. Bij de eerste keer inloggen, krijgt u enkele controlevragen. Na beantwoording van deze vragen is uw account aangemaakt en kunt u direct zaken regelen als:

​ ​ ​​

​​​​E-mail, bellen en postadres

Mailen
Woonbron: info@woonbron.nl
Onderhoud: onderhoud@woonbron.nl 
Woonbron Makelaars: info@woonbronmakelaars.nl
Woonbron VvE Beheer: vvebeheer@woonbron.nl

Social media
Volg ons op FacebookTwitter en YouTube.
social_icon_facebook.pngsocial_icon_twitter.pngsocial_icon_youtube.png

Bellen
U kunt ons ook bellen. Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur staan we telefonisch voor u klaar om u te helpen.

Woonbron: 088 966 00 00
Woonbron Makelaars: 088 966 03 00
Woonbron VvE Beheer: 088 966 04 00
Reparatieverzoeken (Delft): 015 251 67 00 (bereikbaar vanaf 08.30 uur tot 17.00 uur)
> Bij noodgevallen ook bereikbaar na 17.00 uur
Reparatieverzoeken (Overig): 088 966 00 00 
> Bij noodgevallen ook bereikbaar na 17.00 uur

Algemene persnummer: 088 966 00 00
E-mailadres: communicatie@woonbron.nl  
Ook zijn wij voor de pers bereikbaar via de onderstaande nummers.
> Lilian Klinkenberg, manager communicatie, 06 224 16 311
> Hans Böse, senior communicatieadviseur, 06 138 65 233

Brief
Een brief voor Woonbron stuurt u naar:
Woonbron
Postbus 2346
3000 CH Rotterdam

Een brief voor Woonbron Makelaars stuurt u naar:
Woonbron Makelaars
Postbus 2346
3000 CH Rotterdam

Een brief voor Woonbron VvE Beheer stuurt u naar:
Woonbron VvE Beheer
Postbus 1041
3000 BA Rotterdam

 

​​​​Langskomen (op afspraak) voor klanten

Woonbron Delft
Aart van der Leeuwlaan 8, 2624 LD Delft
Langskomen op afspraak

Woonbron Dordrecht
Van Baerleplantsoen 26, 3314 BH Dordrecht
Langskomen op afspraak

Woonbron Rotterdam Delfshaven
Rochussenstraat 355​, 3023 DJ Rotterdam
Langskomen op afspraak

Woonbron Rotterdam IJsselmonde / Prins Alexander
Hollands Tuin 310, 3078 EE Rotterdam
Langskomen op afspraak

Woonbron Rotterdam Zuidwest / Spijkenisse
Kinheim 15, 3191 EG Hoogvliet (RT)
Langskomen op afspraak

Woonbron Makelaars
Aelbrechtskade 88, 3023 JB Rotterdam
Openingstijden: op werkdagen van 08.30 uur tot 17.00 uur

Woonbron VvE Beheer
Aart van der Leeuwlaan 8, 2624 LD Delft

​​​​

​​Overige contactgegevens

Woonbron Concern
Kruisplein 25L, 3014 DB Rotterdam
E: info@woonbron.nl
T: 010 275 53 00

Short Stay Facility
M.H. Trompweg 235, 3317 NE Dordrecht
E: info@ssfdordrecht.nl
T: 078 652 65 22

Woonbron Projectbureau
Aart van der Leeuwlaan 8, 2624 LD Delft
E: info@woonbron.nl
T: 088 966 09 00

​​
​​

Direct te huur

  • Betalen bij Woonbron, nu met Ideal!

    Iedere maand moet u de huur vooruit betalen. Het meest makkelijk is dat via een automatische incasso.

  • Tijdelijk Wonen

    Zoekt u snel een betaalbare woning? Dan bent u bij Woonbron aan het goede adres. Wij verhuren verschillende woningen met een tijdelijk huurcontract.

  • 29-08-2016 | Beachsportweek Campus Hoogvliet

    Van 20 t/m 24 september organiseert Campus Hoogvliet weer een beachsportweek. Deze week zit vol sportactiviteiten voor jong en oud. Onderstaand vind je het programma. Deelname is gratis en je kunt je voor een of meer activiteiten aanmelden.

  • 29-08-2016 | Maak kennis met de Campus Hoogvliet

    Ben je jong, ambitieus, studerend en wil je op jezelf wonen? Dan is wonen op de Campus Hoogvliet iets voor jou! Kom kennismaken met dit unieke woonconcept op de Woonbron Kennismakingsdag op 10 september aanstaande.

  • 24-08-2016 | Wonen in Carnisse: veelzijdige stadswijk met karakter

    Zoekt u een leuke twee- of driekamerwoning die ook nog betaalbaar is? Die midden in een veelzijdige stadswijk ligt met groen en water en alle voorzieningen binnen handbereik? Dan is Carnisse echt iets voor u! Kom op 3 september naar de kennismaking.