Leveranciers

Wij vragen u als leverancier om eerst direct contact op te nemen met uw contactpersoon binnen onze organisatie. Lukt dat niet, of heeft u specifieke vragen over een in te dienen of ingediende factuur? Neem dan contact op met onze Centrale Financiële Administratie (CFA).

Onze Centrale Financiële Administratie staat op werkdagen telefonisch van 8.00 uur tot 17.00 uur voor u klaar. Als u na een maand nog geen betaling of afwijzing van uw factuur heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op via 088 966 07 00. Als u wel een afwijzing hebt ontvangen dan kunt u het beste doen wat op de afwijzing vermeld staat. Als het nog geen maand geleden is vragen wij u te wachten.
Digitaal Wij ontvangen uw factuur bij voorkeur digitaal, inclusief bijlagen in één PDF bestand. Deze stuurt u naar facturen@woonbron.nl. Verstuur uw facturen altijd conform de gegeven opdracht. Staat in de opdracht dat bepaalde bijlages vereist zijn, neem deze dan op. Voor vragen over de opdracht en de vereisten kunt u contact opnemen met uw opdrachtgever. Wanneer wij een factuur retourneren of afkeuren, zullen wij geen aanmaningskosten accepteren.

Facturen gericht aan WoonbronEen factuur aan Woonbron richt u aan (tenzij anders vermeldt in opdracht):
Woonbron (vul de regio of de afdeling in)
Postbus 2346
3000 CH ROTTERDAM

Vergeet niet om het ordernummer (ook wel orderreferentie en/of opdrachtnummer) van Woonbron op de factuur te vermelden. Vraagt u dit zo nodig na bij uw contactpersoon. Volg altijd de opdracht. Bij onderhoudsopdrachten wordt altijd geëist dat een opdrachtbon en indien van toepassing een termijnstaat bij de factuur gevoegd moet worden.

Wij hebben een aantal factuurvoorwaarden opgesteld. Wij vragen u om uw factuur volgens deze voorwaarden in te dienen. Dit helpt ons uw factuur tijdig te verwerken en te betalen. Overige gegevens
  • BTW nummer: NL00.27.68.860.B01
  • RSIN: 27.68.860
  • KvK: 24108291

Facturen gericht aan een Vereniging van Eigenaars (VvE)Een factuur voor een VvE richt u aan:
VvE (vul het nummer en naam van de VvE in)
Postbus 1041
3000 BA ROTTERDAM

Op werkdagen staan we telefonisch van 8.00 uur tot 17.00 uur voor u klaar om u te helpen met uw facturen die gericht zijn aan de VvE. Als u na een maand nog geen betaling of afwijzing van uw factuur heeft ontvangen dan kunt u contact met ons opnemen via 088 966 03 50.

Downloads