Leveranciers

Belangrijke informatie over onze dienstverlening

Woonbron neemt maatregelen om het risico op verspreiding van het coronavirus te beperken. Meer informatie over de manier waarop we reparaties momenteel uitvoeren vindt u hier.


We begrijpen dat u misschien vragen heeft. Neem contact op met uw vaste contactpersoon bij Woonbron.

klik hier voor meer informatie

Leveranciers

Wij vragen u als leverancier om eerst direct contact op te nemen met uw contactpersoon binnen onze organisatie. Lukt dat niet, of heeft u specifieke vragen over een in te dienen of ingediende factuur? Neem dan contact op met onze Centrale Financiële Administratie (CFA).


Onze Centrale Financiële Administratie staat op werkdagen telefonisch van 8.00 uur tot 17.00 uur voor u klaar. Als u na een maand nog geen betaling of afwijzing van uw factuur heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als u wel een afwijzing hebt ontvangen dan kunt u het beste doen wat op de afwijzing vermeld staat. Als het nog geen maand geleden is, vragen wij u te wachten.

Onze contactgegevens zijn:

Digitaal

Stuur uw facturen (inclusief bijlagen in één PDF-bestand) per e-mail naar ons. Doe dit per stuk en zet ook 'factuur' in het onderwerp van de e-mail. Stuur dus 1 factuur per e-mail. Zo kunnen we facturen snel en automatisch verwerken.

Facturen voor Woonbron en planmatig onderhoud voor VvE's stuurt u naar facturen@woonbron.nl.

Facturen voor VvE's stuurt u naar het voor u unieke e-mailadres van de VvE (indien bekend). Is dit niet bij u bekend, dan mailt u naar woonbron@vvefacturen.nl.

Verstuur uw facturen altijd conform de gegeven opdracht. Staat in de opdracht dat bepaalde bijlages vereist zijn, neem deze dan op. Voor vragen over de opdracht en de vereisten kunt u contact opnemen met uw opdrachtgever. Wanneer wij een factuur retourneren of afkeuren, accepteren wij geen aanmaningskosten.
Facturen gericht aan WoonbronEen factuur aan Woonbron richt u aan (tenzij anders vermeld in opdracht):
Woonbron (vul de regio of de afdeling in)
Postbus 2346
3000 CH ROTTERDAM

Vergeet niet om het ordernummer (een nummer dat begint met de letters IOR of OV) van Woonbron op de factuur te vermelden. Vraagt u dit zo nodig na bij uw contactpersoon. Volg altijd de opdracht. Bij facturen voor onderhoudsopdrachten wordt altijd geëist dat een opdrachtbon en indien van toepassing een getekende termijnstaat bij de factuur gevoegd moet worden.

Wij hebben een aantal factuurvoorwaarden opgesteld. Wij vragen u om uw factuur volgens deze voorwaarden in te dienen. Dit helpt ons uw factuur tijdig te verwerken en te betalen. Overige gegevens
  • BTW nummer: NL00.27.68.860.B01
  • RSIN: 27.68.860
  • KvK: 24108291
LeveranciersportaalKrijgt u van Woonbron onderhoudsopdrachten via ons leveranciersportaal? Dan loopt de facturatie ook via dit portaal.

Facturen gericht aan een Vereniging van Eigenaars (VvE)Een factuur voor een VvE richt u aan:
VvE (vul het nummer en naam van de VvE in)
Postbus 1041
3000 BA ROTTERDAM

Facturen planmatig onderhoud voor een Vereniging van Eigenaars (VvE)Een factuur voor planmatig onderhoud voor een VvE richt u aan:
VvE (vul het nummer en naam van de VvE in)
p/a Woonbron
Postbus 2346
3000 CH ROTTERDAM

Dit is een uitzondering die alleen geldt voor planmatig onderhoud voor VvE's. Vergeet niet dat een getekende termijnstaat bij de factuur gevoegd moet worden.

Downloads