Mijn gegevens

Bekijken en wijzigen contactgegevens

Om u goed te helpen, is het nodig dat wij over de juiste contactgegevens beschikken. 

Bekijken en wijzigen contactgegevens

Correspondentieadres doorgeven

Wijzigt uw correspondentieadres? Bijvoorbeeld omdat wij uw post voortaan naar een bewindvoerder of schuldhulpverlener moeten sturen. Dan ontvangen wij graag per post of via info@woonbron.nl de documenten, voorzien van een handtekening van deze bewindvoerder of schuldhulpverlener.

Huurt u geen woning bij ons, maar een bedrijfsruimte of parkeerruimte? U kunt uw nieuwe correspondentieadres doorgeven via info@woonbron.nl.

Mijn post bekijken

Eenvoudig uw post, zoals brieven en mailberichten, bekijken?
 

Mijn post bekijken

Account aanmaken

Om online uw huurzaken te regelen heeft u een account nodig. Met een persoonlijk account kunt u snel, gemakkelijk en wanneer het u uitkomt online uw zaken met ons regelen. Wel zo makkelijk! Thuis of onderweg. Waar en wanneer u maar wilt. Nog geen account? Maak nu uw account aan.
 

Account aanmaken

Account aanmaken niet gelukt?

Het is mogelijk dat u niet de juiste gegevens invult. Gebruik uw postcode, het huisnummer en de gehele toevoeging van uw woonadres.
Controleer deze gegevens op brieven die u van ons heeft ontvangen.

  • Bijvoorbeeld huisnummer 9 C-2E
  • Huisnummer = 9
  • Toevoeging = C-2E
Daarnaast voert u de vijf laatste cijfers van de bankrekening (IBAN) die u gebruikt om uw huur te betalen.

Bankrekening niet bij ons bekend

Is uw bankrekeningnummer niet bij ons bekend of is uw bankrekeningnummer in de tussentijd veranderd, dan kunt u geen account aanmaken. Wilt u toch een account aanmaken dan stuurt u een kopie van uw bankpas naar info@woonbron.nl of u stuurt de kopie naar ons via postbus 2346, 3000 CH Rotterdam. Zodra de kopie binnen is en verwerkt, kunt u een account aanmaken.

Kunt u na de bovenstaande acties nog steeds niet inloggen, neemt u dan contact met ons op.
Inloggegevens

Uw inlognaam komt overeen met het bij ons bekende mailadres.

Om privacyredenen kunt u op onze website niet uw inlognaam opvragen.

Mocht u uw inlognaam vergeten zijn, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij is op werkdagen bereikbaar van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Wachtwoord vergeten?

Bent u uw wachtwoord vergeten dan kunt een nieuw wachtwoord aanvragen. Binnen enkele minuten ontvangt u per mail bericht van ons.

Nieuw wachtwoord aanvragen