Reparatieverzoek
Reparatieverzoek melden U kunt een reparatieverzoek eenvoudig online aan ons doorgeven. Als wij een reparatie voor u uitvoeren, dan zijn de kosten voor ons tenzij u de schade zelf hebt veroorzaakt.
Spoed of noodgeval
In geval van spoed kunt u contact opnemen met onze Onderhoudsdienst, telefoon 088 966 00 00 (24 uur per dag bereikbaar).
Meerdere reparaties melden
Wilt u meer dan één reparatie melden? Geen probleem! Geef uw reparaties online aan ons door. Zodra uw meldingen bij ons binnen zijn, bekijken wij of we ze kunnen bundelen. Als dat kan, plannen we samen met u een datum waarop de monteur langskomt.
Reparatieverzoek melden
eigen ruimte
gebouw
Zelf repareren of reparatieverzoek melden?
In de regel geldt dat wij en/of de Vereniging van Eigenaars in een gebouw het onderhoud aan de buitenkant en de binnenkant van de woning verzorgen. U heeft zelf de verantwoordelijkheid om klein onderhoud aan de woning te plegen. Om welk klein onderhoud het gaat, staat in de brochure Onderhoud en reparaties.
Spelregels huisbezoek
Hieronder de afspraken voor een huisbezoek. Deze afspraken gelden voor reparaties, inspecties en alle andere afspraken in uw woning. Wanneer niet aan deze afspraken wordt voldaan kan de afspraak niet plaatsvinden. Zo houden we het veilig voor u en onze medewerkers.
- Zorg dat u zelf altijd in de woning aanwezig bent als de medewerker op bezoek is.
- Maak het werkgebied van de reparatie vrij (zoals gootsteen, meterkast etc.).
- Zorg ervoor dat alle ruimtes voor de inspectie toegankelijk zijn.
- Onze medewerkers kunnen vragen huisdieren tijdens de afspraak in een andere ruimte te houden.
- Houd kinderen en huisdieren uit de buurt van de werkzaamheden.
- Berg waardevolle spullen op om misverstanden te voorkomen.
- Zorg ervoor dat er niet wordt gerookt tijdens de afspraak. Medewerkers van Woonbron doen dat ook niet.
- Zorg ervoor dat iedereen in de woning is aangekleed.
- Medewerkers moeten veiligheidskleding en veiligheidsschoenen dragen. Deze mogen zij niet uitdoen. Dit is verplicht.